Üzletszabályzat
Szerződés tárgya:
A szerződés tárgya a Fanola Webshop internetes áruházában található valamennyi árucikk.
Vételár, fizetési feltételek:
Az árucikkek mellett feltüntetett ár az árucikk vételára. A termékek mellett szereplő vételárak biztosan nem változnak meg a megrendelés leadása és az árucikkek kézhezvétele közötti időszakban, Minden esetben azt az árat fizeted amelyet megrendeléskor látsz az oldalon. A vételár kiegyenlítése az alábbi módokon történhet:
- Magyarország területén a futárnak,postának készpénzben, - - -előre utalással, - utánvéttel -üzletkötőknek személyesen
Árucikkek cseréje:
Ha a megrendelt árucikk hibás, akkor azt díjmentesen kicseréljük. Kérünk, ha átvételkor sérülést észlelsz az átvett terméken, azt a posta/futár szolgálattal jegyzőkönyvezzed,és azonnal értesítsd az ügyfélszolgálatot.
Megrendelés lemondása:
Megrendelésedet lemodhatod, a bejelentkezés után megjelenő ügyfélszolgálatunknak küldött elektronikus levélben vagy telefonon, amíg megrendelés nem lett átadva szállításra. Ellenkező esetben a szállítási költségek téged terhenek. Ugyan ez vonatkozik, a megrendelt, de át nem vett termékek esetén! Ebben az esetben a szállítási díjakat MINDEN esetben, törvényes úton beszedjük.
Sikertelen kézbesítés:
A vevő hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a megrendelőt terhelik.
Felelősség korlátozása:
Webshopom webshop nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:
- - Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja, hogy csatlakozz a Webshopom webshop weboldalára, ott megrendelést adjál le.
- - A számítógépednek bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért.
Kérünk, hogy az internet biztonságos használata érdekében védekez az online terjedő vírusok és úgynevezett férgek ellen.
Szállítási információk
A megrendelt termékeket futár vagy posta útján, ill. személyesen, üzletkötők álltal szállítjuk.
A megrendelt termékek ellenértékét utánvét esetén és a Posta költséget, a csomag átvételekor kell rendezni a kézbesítővel. (Amennyiben Ön a Postai/futár utánvét szállítást választottad, megrendelésének elküldésekor.)
A csomagban megtalálható számla tartalmazza a termékek részletezését.
Szállítási határidő: A megrendelést követő napon, illetve ,előreutalás esetén a pénz beérkezése után adjuk postára a csomagot, de a szállító cég hibájából a szállítási határidő be nem tartására, nem tudunk felelőséget vállalni.
Cseregarancia.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 117/1991. (IX.10.) sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.
Elállás joga:
Megrendelésed során élhetsz a 17/1999. Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási joggal, de kizárólag addig az időpontig, amíg a csomag a szállító cégnek nem lett átadva. Ellenkező esetben a szállításból eredő költségek téged terhelnek. Amennyiben visszaküldöd a már megrendlet/átvett csomagot, a pénz visszafizetés kizáólag a megrendelt árú értékre vonatkozik, a postaköltség/szállítási téged terhel, ezt nem áll módunkben viszafizetni!
Megrendeléseddel tudomásul veszed és elfogadod a Fanola Webáruház szabályzatát!
Áruház kezelés és álltalános szerződési feltételek (ASZF)
Az áruházban feltüntetett árak bruttó árak, tehát áfával együtt, és forintban értendők, és nemtartalmazzák a szállítási költséget!
Termék keresési segédlet, alap információk:
Írjon be legalább egy szót, vagy szó részletet a termék nevéből az oldal bal felső sarkában levő -
Termék kereső- modul ablakába, a – Keres - gomb megnyomása után azonnal kidobja a beírt szavat
tartalmazó összes terméket! A szavak pontosításával tudja szűkíteni a találatok számát!
Ha egy termék márkából többet vásárol, praktikus a - Termék Választás - vagy - Termék rendezés -
Márkák – vagy Gyártók Szerinti – lehetőségeket használni, kiválasztani a márkát, és a Keres gombot
megnyomni! Ekkor csak a kiválasztott márka termékei jelennek meg.
A webáruházban a kedvezménnyel rendelkező vásárlóink a belépés után azonnal a rájuk vonatkozó
kedvezményes bruttó árakat látják!
Figyelem! - A megrendelése nálunk azonnal feldolgozásra, és 1-3 munkanapon belül kiszállításra
kerül, a rendelésénél található ( Várakozik/ Elfogadva /Kiszállítva/ Törölve stb.) státusoknak
amennyiben nem állítódnak át, semmilyen jelentősége nincs!
Fontos! Ha a rendelése leadása után nem érkezik meg a rendelését visszaigazoló e-mail egy órán
belül, ellenőrizze a levélszemét mappát! Ha ott sem találja, hívja vagy írjon ügyfélszolgálatunknak, és
ellenőrizzük rendelését! Jó néhány levélküldő rendszer címét sok esetben spam továbbítóként
érzékelnek a szerverek, ezért vagy a levélszemét mappába kerülnek, vagy meg sem jelennek az oda
küldött levelek! Érdemes mindig az aktuális, a legtöbbek által használt levelezőt használni!
Amennyiben egy termék nincsen raktáron, a munkanapos kiszállítást nem tudjuk garantálni, így ilyen
esetben ügyfélszolgálatunk felhívja egyeztetés céljából, vagy a megadott e-mail címre értesítést küld
a várható szállítás időpontjáról a termék beszerzési idejétől függően.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
A jogszabályok által szabályozott - Általános szerződési feltételek (ASZF )
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen
olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe
szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára
nézve. Kérem vegye figyelembe hogy a honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli
szerződésnek, a Üzemeltető azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető, magatartási kódexre nem
utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő
kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:
- Üzemeltetői további adatok, információk
- Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
- A kínált termékek kategória besorolása
- Rendelési információk ismertetése
- A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
- Rendelés lépéseinek bemutatása
- A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
- Házhoz szállítással, díjszabással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
- Fizetési módokról szóló tájékoztató ismertetése
- Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
- A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
- Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás - Elállási/felmondási nyilatkozatminta
- Adatkezelési nyilatkozat
- Jogorvoslati lehetőségek
- Egyéb rendelkezések, változások, árak, akciók, védjegyek, egyéb információk
- Ügyfélszolgálat
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
- - Üzemeltetői további adatok, információk
Cégnév: A webáruházat a Léránt Attila e.v. (továbbiakban:(“Üzemeltető”).
Webáruház fő adatai: Áruház neve: fanolaszuperwebaruhaz - www.fanola.superwebaruhaz.hu
Tárhely: superwebaruhaz.hu ( Sztraczinszki István egyéni vállalkozó (székhely: 5600 Békéscsaba Kis-Tabán utca 11. nyilvántartási szám: 35553738, adószám: 66512330-1-24
Az Üzemeltető cégneve: Léránt Attila ev.
Székhely: {Számlázási cím} 8741 zalaapáti Ady endre utca 6.
Telephely 8741 zalaapáti Ady endre utca 6.
Panaszkezelés :06/703697310
Adószám:63851155-1-40
Bankszámlaszám: A Számlaszám a fizetési mód kiválasztásánál a szállítási mód leírásában
látható! OTP.bank
nyilvántartási szám:07543867
Okmány Kibocsájtó : Zala Megyei Okmányiroda
Elektronikus levelezési cím: {E-mail} freelimix.@gmail.com
Kapcsolattartó: Léránt Attila
Szerződés nyelve: Magyar. A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli
szerződésnek, az Üzemeltető azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.
Személyes átvételei lehetőség: Csak telefonos egyeztetés után itt: Cserszegtomaj panoráma utca 25. 06/703697310
Adatkezelési Azonosító: NAIH
Megrendelések feldolgozása hétköznapokon és csak munkanapokon történik: 8-13 óra
között)
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje munkanapban megadva: 1-3 munkanap
Szállítási partner, partnerek megnevezése: fanola, kleral system
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
- - Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A web áruházban a szépségápoláshoz kapcsolódó, valamint a szépségipar számára készült ,,
professzionális ’’ jelzővel megjelölt ( = szakmai felhasználására ), és lakosságnak készült fodrászcikk,
fodrászkellék termékek, hajfesték márkák, fodrászati berendezések, hajhosszabbítás, eszközök, gépek
találhatók. Hajfesték, szemöldök festék, szempilla festék, hajszínező, szőkítő por, dauervíz, hajlakk,
hajegyenesítő, hajgöndörítő, hajfesték eltávolító, sampon, hajbalzsam, hajmaszk, hajpakolás,
hajszárító, hajvasaló, hajvágó gép, hajvágó olló, fodrászbútor, hajmosó, fejmosó, hajgőzölő, gőzbúra,
falikar, hajszárító búra, papírtörölköző, papír lepedő, hajkefe, körkefe, lapos hajkefe, fésű, póthaj,
fodrászkellékek. A ,, professzionális ’’ jelzővel megjelölt termékek a felhasználás módját nézve nem,
de összetételükben eltérnek a funkcióban ennek megfelelő, lakosságnak készült termékektől. A ,,
professzionális ’’ jelzővel megjelölt eszközök gépek, a szakmai felhasználásban elvárható
igénybevételek figyelembevételével készülnek. Hogy a szakmai felhasználó a szolgáltatási szintjéhez
megfelelő terméket tudjon választani, a termékeknél a számára jól érthető, minőségre utaló
jelzéseket talál. A szakmai a tájékoztatás miatt ahol fontos, a termékek minőségi kategóriájának
meghatározása, és fontos jellemzőinek ismertetése feltüntetésre kerül, hogy a felhasználó
szakembert segítse a helyes döntés meghozatalában. A termékek használata általában jellegüknél
fogva közismert (pl. sampon, hajbalzsam) a speciális termékek használata viszont, megfelelő szakmai
ismereteket feltételezi. Minden terméknél egyértelmű használati leírás található. - Az - ajándék -
szó fogalma a webáruházban: Az – ajándék - szó jelentése egy olyan terméket vagy szolgáltatást takar
általában, amit kedvezményesen, egy jelképes, nagyon alacsony összegért tehet a kosarába a vásárló,
vagy egy termék megvásárlásával, ezért az összegért hozzájuthat. Az - ajándék - szóval kapcsolatba
hozott termék kosárba helyezésével a vásárló ezt tudomásul veszi, és elfogadja!
Raktárkészlet:
A raktárkészlet, technikai okok miatt nem kerül megjelenítésre, ha még is, minden esetben csak
tájékoztató jellegű! Az üzemeltetőt nem terheli semmilyen felelősség, és kötelezettség, ha a
kiválasztott termék nincs raktáron! Ha a kiválasztott termék nincs raktáron, minden esetben, az
ügyfélszolgálat telefonon felhívja a megrendelőt tájékoztatás egyeztetés céljából, a termék várható
megérkezésével kapcsolatosan! Az üzemeltető nem köteles a hiányzó terméket záros határidőn
belül beszerezni! Az ebből adódó előre látható, vagy nem látható problémákért, eseményekért, az
üzemeltető nem vonható felelősségre, és nem kötelezhető! pl. Ha a hiányzó termék nélkül a
küldendő csomag értéke nem éri el az ingyenes szállítási értéket, az üzemeltető nem köteles a
csomagot ingyenesen elküldeni!
3 - A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak
Menürendszer termékkategóriák
A honlap termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A
honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe
sorolva találhatók meg. A kategória nevére kattintva a benne szerelő termékek listája látható. Ha az
adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett és alatt lévő
számok segítségével lehet lapozni. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére
klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról. A
honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő
termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem
minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül
felszámításra!
- - Rendelési információk
Regisztráció:
A böngészéshez, a szöveges tartalmak vagy a termékek megtekintéséhez nem szükséges a
regisztráció. Bármilyen áru megrendelése előtt azonban regisztrálnod kell a rendszerben. A
regisztrációkor meg kell adnod a neved, a kívánt szállítási címet, e-mail címedet és telefonszámodat.
Ezen adatok megadása a rendelés teljesítésének előfeltétele. Az adatok helyességét bármikor
ellenőrizheted és módosíthatod, törölheted jóváhagyás előtt. Az adott megrendelés elküldött adatai
az elküldést követően már nem módosíthatók.
Az általad megadott információkat a vonatkozó adatvédelmi törvény betartásával, kizárólag írásbeli
információ küldéséhez, a rendelési folyamat megkönnyítéséhez, valamint probléma esetén a
kapcsolatfelvételhez használjuk. A vásárlás megkezdéséhez tehát be kell regisztrálni az oldalra. Ezt a
"Regisztráció" menüpontjában teheti meg. A regisztráció során a * -gal jelölt mezők kitöltés
szükséges a sikeres regisztrációhoz.
FONTOS! Saját és aktív email címet adjon meg a regisztráció során, mert erre az email címre fogunk
küldeni Önnek minden visszajelzést megrendeléseivel kapcsolatban! Ha első rendelésénél nem
érkezik meg a rendelését visszaigazoló e-mail 1 órán belül, hívja vagy írjon ügyfélszolgálatunknak, és
ellenőrizzük az Ön által megadott e-mail címet, mert esetlegesen elírhatta! A regisztráció során
megadott adatok később változtathatóak. A megadott számlázási cím alap helyzetben a szállítási cím
is (de a szállítási cím minden rendeléskor külön módosítható). Egy telefonszám megadása kötelező,
ha lehet mobil telefonszámot adjon meg a könnyebb és gyorsabb kommunikáció miatt.
Figyelem! A regisztráció elküldése után a rendszer nem küld megerősítést kérő e-mailt, a
regisztráció azonnal él! A sikeres regisztrációról a Felhasználó e-mailben érdeklődhet, és a
honlapon a belépés működésével azonnal meggyőződhet!
A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új
vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A
Felhasználó felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha
tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új
jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon,
a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folyatatható.
Adatok módosítása
A regisztráció során megadott adatokat Ön a későbbiekben bármikor tudja módosítani. Ezt úgy tudja
megtenni, ha bejelentkezik a webáruházba. Ekkor megjelenik a "Adataim"gomb, erre rákattintva
módosíthatja a "Fiók adatait".
Vásárlás:
A vásárlási szerződés létrejötte:
Az oldalon történő vásárlás, egy szerződés, mely az Üzemeltető és a Vásárló, Felhasználó között jött
létre. A szerződés a vásárló általi, szolgáltatási feltételek elfogadása után, a megrendelés gomb
lenyomásával, a megrendelés elküldésével jön létre. A Megrendelés, vagy Rendelés megerősítése,
vagy Rendelés elküldése, bármely szavakat tartalmazó gomb lenyomásával a vásárló kijelenti, hogy
elolvasta és elfogadja az üzemeltető vásárlási és szolgáltatási feltételeit, továbbá tudomásul veszi,
hogy ez fizetési kötelezettséggel jár!
A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton
megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az
információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII.
törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti
szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem
előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének
rendelkezéseit.
A szerződés iktatása:
A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem
iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.
Számla:
A Szolgáltató a vásárlásról papíralapú számlát állít ki. A Szolgáltató a papíralapú számlát a rendelés
kézbesítésekor, a szállítási csomagban, a termékekkel együtt megküldve bocsátja a Felhasználó
rendelkezésére.
Az egyes termékek mellett feltüntetett árak bruttó összegek, melyek a házhozszállítás költségeit nem
tartalmazzák. A megrendelés elküldése előtt bármikor megváltoztathatod, ellenőrizheted a kosarad
tartalmát a "Kosár tartalma" panelben található megfelelő linkre kattintva. Tedd a megvásárolni
kívánt tételeket a kosaradba, majd kattints a „Kasszához” gombra. A megrendelés négy lépésből áll.
Rendszerünk automatikusan felkínálja az előző rendelés során rögzített szállítási címet és fizetési
módot, és összegzi az általad kiválasztott termékeket. Egy kattintással elfogadhatod vagy
módosíthatod a megrendelés adatait. Ha mindent rendben találsz, és a vásárlási feltételeket is
elfogadod, akkor nincs más dolgod, mint a „Megrendelés megerősítése” gombra kattintani. Ezzel
tudod jóváhagyni a megrendelést és elküldeni nekünk. Megrendelésedről rendszerünk automatikus
e-mail visszaigazolást küld, mely tartalmazza a rendelésed minden paraméterét.
Figyelem! A megrendelése nálunk azonnal feldolgozásra, és 1-3 napon belül kiszállításra kerül,
további e-maileket nem küldünk a rendelése állapotáról! Egyeztetés szüksége esetén, munkatársunk
telefonon keresni fogja, ezért a webáruházban a rendelésénél található ( Várakozik/ Elfogadva
/Kiszállítva/ Törölve ) státusoknak semmilyen jelentősége nincs!
Amennyiben egy termék nincsen raktáron, a munkanapos kiszállítást nem tudjuk garantálni, így ilyen
esetben ügyfélszolgálatunk felhívja Önt egyeztetés céljából, vagy a megadott e-mail címedre
értesítést küld a várható szállítás időpontjáról a termék beszerzési idejétől függően.
Kosár használata
Bejelentkezés után már megkezdheti a vásárlást. Miután kiválasztotta a megfelelő terméket a
"Kosárba rakom" gomb megnyomásával rakhatja a terméket a virtuális bevásárlókosárba. Ha az adott
termékből több darabot kíván vásárolni, akkor a "Kosárba tesz" gomb előtt lévő számot írja át mielőtt
berakja a terméket a kosárba. Amikor egy terméket berak a kosárba akkor automatikusan a kosár
tartalmát fogja mutatni az oldal. Itt választhat, hogy tovább vásárol vagy befejezi a vásárlást és a
"Tovább a kosár tartalmára" megy. A kosár tartalmát bármikor megtekintheti fejléc menü
"Kosár"doboz mindig azt mutatja, hogy milyen termékek vannak jelen pillanatban az Ön kosarában.
Itt találja az "Ugrás a kosárhoz" gombot is, aminek a megnyomásával a kosár tartalmát tekintheti
meg illetve módosíthatja azt.
Kosár tartalmának módosítása:
- mennyiség megváltoztatása: A kosárban lévő termék ára mellett talál egy"+, -" mezőt, amiben
az éppen a kosarában lévő darabszám van, ha ezt szeretné módosítani, akkor egyszerűen írja át
ezt a mennyiséget és nyomja meg a "OK" ikont.
- termék eltávolítása: A kosár tartalma táblázat utolsó oszlopa az "Törlés", ennek
megnyomásával törli a terméket a kosarából
Rendelés feladása / ellenőrzése / lemondása
Rendelés feladása:
Miután kiválasztotta a megfelelő termékeket és úgy döntött, hogy nem kíván további termékeket
vásárolni, menjen a kosár tartalmához. ("Ugrás a kosárhoz" gomb). Itt ellenőrizheti/módosíthatja a
kiválasztott termékeket, mennyiségeket. Ezután kattintson a "Megrendelés" linkre, így tovább léphet
a rendelés feladásához. A következő lépésben frissítheti a regisztrációkor megadott számlázási címet,
illetve kiválaszthatja a szállítási címet (ami alap helyzetben a számlázási címmel megegyezik). Most
válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot, majd a fizetési módot . A szállítási és fizetési módok
mellett találja a hozzájuk tartozó rövid leírást és a szállítási mód díját is. Ha
ellenőrizte/megváltoztatta az adatokat és mindent megfelelőnek talál, kattintson a " Megrendelés
elküldése" gombra. Amennyiben minden rendben ment, akkor "Köszönjük a megrendelést"szöveg
jelenik meg a képernyőn. Ebben az esetben hamarosan kapni fog egy automatikus visszaigazoló emailt
a rendeléséről, amiben minden megadott adat szerepelni fog. Ez azt jelenti, hogy a rendelése
megérkezett hozzánk és munkatársaink hamarosan feldolgozzák azt. Ha nem érkezik meg a
rendelését visszaigazoló e-mail 1 órán belül hívja, vagy írjon ügyfélszolgálatunknak, hogy
megkeressük a hiba okát!
A megrendelése nálunk azonnal feldolgozásra, és 1-3 napon belül kiszállításra kerül, további emaileket
nem küldünk a rendelése állapotáról! Egyeztetés szüksége esetén, munkatársunk telefonon
keresni fogja, ezért a webáruházban a rendelésénél található ( Várakozik/ Elfogadva /Kiszállítva/
Törölve ) státusoknak semmilyen jelentősége nincs, hagyja figyelmen kívül!
Amennyiben egy termék nincsen raktáron, a munkanapos kiszállítást nem tudjuk garantálni, így ilyen
esetben ügyfélszolgálatunk felhív Téged egyeztetés céljából, vagy a megadott e-mail címedre
értesítést küld a várható szállítás időpontjáról a termék beszerzési idejétől függően.
Figyelem! - Rendeléseit és kérdéseit a webáruházon kívül, ügyfélszolgálatunk elérhetőségein is
leadhatja! E-mail: color59@vnet.hu Tel: 20/9422-753 Fax:88/450-570 – A rendelés ezen
formákban történő leadása előtt, az Általános szerződési feltételek (ASZF) - elolvasása, vagy a
telefonban való meghallgatása kötelező! A rendelés ezen formákban történő leadásával Ön elismeri
hogy elolvasta, meghallgatta és elfogadja az abban leírtakat. A megrendelés leadásával szerződés
köttetik az eladó, és a megrendelő között. A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül
írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.
Rendelés lemondása:
A leírást a lejjebb olvasható az Elállás joga, módja, következményei szerint bekezdésnél találja!
Rendeléssel kapcsolatos értesítések:
A megrendelése azonnal feldolgozásra kerül, további e-maileket nem küldünk a rendelése
állapotáról, az egykét napon belül megérkezik! Egyeztetés szüksége esetén, munkatársunk telefonon
keresni fogja! Ha igényli, a futár felhívja önt a kiszállítás időpontja céljából, ezt a megjegyzés rovatban
kérem jelezze! A webáruházban a rendelése mellett látható ( Várakozik/ Elfogadva /Kiszállítva/
Törölve ) jelzéseket kérem hagyja figyelmen kívül! Ha bármi fennakadás lenne, telefonon fel fogjuk
keresni Önt!
Rendelés teljesítése / fizetés – előre utalással vagy utánvéttel: - a fenti – Fizetés – bekezdés szerint!
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatban felmerülő
kérdéseid esetén Ügyfélszolgálatunk rendelkezésedre áll!
- - A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása csak munkanapokon történik 8 és 13 óra között. A megrendelés
feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben
az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk
minden esetben telefonon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános
teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-3 munkanapon belül. A termékek adatlapján
megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló
okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt
megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a
megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő
kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Amennyiben a megrendelés
elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM
(levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük,
vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken.