Az áruház kezelése
Az áruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy minél egyszerűbben megismerhesd a keresett terméket. Az áruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülő igényekhez igazítottuk, és azon túlmenően próbáltuk további ötletekkel segíteni a vásárlást. tott termékekre vonatkozóan.
Böngészés
Az áruházban rendelés feladása nélkül is tájékozódhatsz a termékeinkről. Ebben az esetben adataidnak megadása nem szükséges. A bejelentkezés és regisztráció nélkül történő böngészés közben is kiválaszthatsz termékeket, amelyek egy átmeneti tárolóba kerülnek, s ha regisztrálod magadat,adataid megadásával ezen cikkek azonnal megrendelhetőek, így nem szükséges, hogy bejelentkezés után újra kiválasszad azokat. A termékek megtekintésére egy többszintű menüstruktúrát hoztunk létre. A főoldalon található hivatkozások segítenek a fő termékcsoport kiválasztásában, melyen belül további alcsoportok szerepelnek. A kívánt termékcsoportra kattintva, részletes terméklistát kapsz. Itt választhatsz a termékek közül, láthatod a termékek árát, leírását, képét, illetve itt teheted kosarába a terméket.
Amennyiben szeretnél más termékeket is megtekinteni, az áruház minden oldalán megtalálható kezelőgombok segítségével böngészhetsz tovább.
Rendelés
Érvényes rendelést csak regisztráció után, a szállítási és számlázási adatainak megadásával adhatsz fel. A regisztráció során az adatlapot értelemszerűen ki kell tölteni. Természetesen lehetőség van eltérő szállítási és számlázási cím megadására is, így akár ajándékot is küldhet áruházunkból. A regisztrációt megelőzően, vagy követően kosarába elhelyezheti a kívánt termékeket. Itt választhatsz a fizetési és szállítási módot. A szállítási cím megadása után az áruházi szoftver automatikusan kiszámítja a fizetendő szállítási díjat.Személyes bejelentés
törölheti a kosár tartalmát. Ha módosítja a megvásárolni kívánt mennyiséget, a mennyiségmódosítását követően kattintson a kosár frissítése gombra. 3. Szállítási/fizetési mód kiválasztása. 4.Megrendelés 5. Szállítási / Számlázási, illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát, akkor be tud lépni. A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció!/* 6. Fogadja el a rendelési feltételeket a jelölőnégyzet bejelölésével, miután megismerte annak tartalmát.Az adatok megadását követően a "Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet amegrendelésével. (Pl: a készülék, vagy termék színét illetően) Szükség esetén ezen az oldalon módosítani tudja a megadott adatokat, illetve visszaléphet a kosár tartalmának módosításához is. A megrendelés elküldését követen Ügyfélszolgálatunkkal történő kapcsolatfelvétel útján tudja módosítani a megrendelés adatait. 8. A megrendelés elküldését követően a megadott e-mail címre visszaigazolást kap a megrendelés rendszerünkbe történő beérkezéséről. 9. A beérkezett megrendelését telefonon minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat! Ha nem érkezik meg a rendelését visszaigazoló e-mail 1 órán belül hívja, vagy írjon ügyfélszolgálatunknak, hogy megkeressük a hiba okát! A megrendelés elküldése regisztráció nélkül nem lehetséges! Amennyiben beregisztrált a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie. Kérjük kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást ellenőrizze a SPAM - levélszemét mappákat is. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolat felvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet. Megrendelését telefonon keresztül is leadhatja. Telefonon történő megrendelés leadása nem jár plusz díjjal. A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak, vagy a posta alkalmazottjának kell kifizetni, amennyiben nem az előrefizetést választotta. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője, és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Házhoz szállítás, információk Szállítási díjak, szállítási módok: A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége)munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg! Az át nem vett csomagok visszakerülnek hozzánk, melyek újraküldését csak újabb szállítási díj felszámítása után tudunk elküldeni. Magyarországon belüli szállítás: Figyelem! Csak Magyarországon belül érvényes, a szállítás külföldre, a külföldi feltételek szerint lehetséges! Lehetőség van ingyenes szállítás választására is! Az ingyenes házhoz szállítás lehetősége vásárlási limithez, és termékhez van kötve, nem minden termékre érvényes! A pontos, naprakészen alkalmazott díjtételeket és információkat minden esetben, a webáruház, Vásárlási, szállítási információk, vagy, és, a Szállítási díjak megnyitható vagy letölthet oldalán, a - Szállítási díjak, díjtábla pontnál - tesszük közzé, és a kosárban a szállítási mód kiválasztásánál is látható! Az Ingyenes házhoz szállítás, ingyenes csomagküldés lehetőségnek feltételei és módjai is, a szállítási díj táblázatban találhatók, az ott szerepelő összegtől, rendeléstől, a termékek kb. 97%-ánál! Ez alól kivétel néhány nagyobb méretű, értékű vagy súlyú bútor, eszköz és hajmosó. Az érintett termékeket csak a termék oldalán feltüntetett - Feláras egyedi szállítási díjért tudjuk házhoz szállítani! Kereskedőknek - szállítás Postával vagy futárszolgálattal az előzetesen megbeszéltek szerint! A rendelés utolsó fázisánál a több szállítási módot is talál, hogy a lehető legkedvezőbb költséggel, tudjuk elküldeni rendelését. Válassza ki az Önnek legkedvezőbbet! Figyelem! Az üzemeltetőt nem terheli semmilyen felelősség, és kötelezettség, ha a kiválasztott termék nincs raktáron! Az ebből adódó előre látható, vagy nem látható problémákért, eseményekért, az üzemeltető nem vonható felelősségre, és nem kötelezhető! pl. Ha a hiányzó termék nélkül a küldendő csomag értéke nem éri el az ingyenes szállítási értéket, az üzemeltető nem köteles a csomagot ingyenesen elküldeni! Személyes átvételei lehetőség: Csak telefonos egyeztetés után ezen a címen: Cserszegtomaj panoráma utca 25 06703697310 Fizetés előreutalással és utánvéttel lehetséges. A pénzt ide utalja:Léránt Attila OTP-bank Díjtábla: Szállítási díjak és Feláras egyedi szállítási díj, Magyarországon belül:
- Ingyenes szállítás lehetősége a termékek 97%-ánál. A részletekért olvassa el a teljes, Szállítási
díjak, szállítási módok leírást, a naprakész díjak a webáruház, Vásárlási, szállítási
információk, vagy, és, a Szállítási díjak menüpontok oldalán találhatók.
- 1490Ft - Szállítás előreutalással. Szállítás a pénz megérkezése után, Postával vagy Futárral! A
Számlaszám a fizetési mód kiválasztásánál a szállítási mód leírásában is látható!
- 1690Ft - Szállítás utánvéttel Postával. Fizetés a csomag átvételekor.
- 1790Ft - Szállítás utánvéttel Futárral. Fizetés a csomag átvételekor.
- Szállítás kereskedőknek sújtól függően változik
- Feláras egyedi szállítási díjjal, speciális szállítási költséggel rendelkező termék. Erre a
termékre az ingyenes szállítás nem érvényes! Ahol a termék nagy mérete vagy nagy súlya (
bútor, gép,..) miatt ez szükséges, ott kerül felszámításra! Az adott terméknél, a termék
leírásban, vagy a cikkszámban (+ szállítási díj …Ft) jelöléssel van megadva. Amennyiben
megrendeli a terméket, és nem a személyes átvételt választja telephelyen, az ott
feltüntetett szállítási díj, a termék árán, felül, + felszámításra kerül, melyre felhívjuk a
figyelmét!
- Figyelem! A webáruház rendszere a - Feláras egyedi szállítási díjat, speciális szállítási
költséget – (Olvassa el)- nem minden esetben tudja automatikusan kezelni, ezért ebben az
esetben az áruház által automatukusan felajánlott szállítási díj, nem érvényes, a termék
valamely adatában található díj ezen felül kerül felszámításra, amelyről tájékoztatjuk!
Külföldre szállítás: Figyelem! Az Ingyenes házhoz szállítás lehetősége csak Magyarországon belül érvényes, külföldre
nem! Fizetés csak előre utalással lehetséges, a szállítási költség pontos, előzetes egyeztetése után!
- Pontos szállítási árat csak súly és szállítási díj kalkuláció után tudunk adni!
- Ötlet - tipp! – Ha teheti, kérje a határ menti, Magyarországon belüli Posta hivatalokba,
címekre! Ide a Magyarországra vonatkozó feltételekkel jut szállításhoz! Postán maradóra kell
kérni! 2.A Magyarországgal szomszédos országokba csak tájékoztató jellegű árat tudunk adni!
Pontos szállítási árat csak súly és szállítási díj kalkuláció után, telefonos egyeztetés után
tudunk adni! 3.Egyéb külföldi országokba csak szállítói árajánlat kérése után tudunk szállítási költséget
adni! Figyelem! A nem a szállítás hibájából át nem vett csomagot, csak újabb szállítási költséggel, vagy az
ingyenesen elküldött csomagot már csak szállítási költséggel tudjuk újra elküldeni!
Kérjük a csomag sértetlenségét kézbesítéskor a sofőr előtt szíveskedjék megvizsgálni. Esetleges
sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot.
Postai szállítás az egész ország területén 1-3 munka napon belül! Ma feladjuk, valószínű hogy
holnap meg is megkapja. Célszerű a csomag feladását olyan címre és napra kérni, amikor tudja hogy
a postásával, valaki személyesen is találkozik! A megrendelés értéke kézbesítéskor, kerül kifizetésre a
posta alkalmazottjának, vagy a Postán készpénzben. A postai szállítás előnye lehet, hogyha Ön a
szállítás napján nem tartózkodik otthon, a postás egy értesítőt hagy a postaládájában, hogy csomagja
érkezett! Ekkor Ön két dolog közül választhat: 1. Felhívja a lakhelyéhez tartozó postahivatalt, vagy a
saját postását ,és megkéri hogy az Ön által megadott időben, még egyszer kézbesítsék a csomagot. 2.
Bemegy a lakhelyéhez tartozó posta hivatalba, és átveszi a csomagot. 10 napig őrzik a postahivatalnál
az Ön csomagját, utána visszaküldik a feladónak! Ha a 3 nap után esetleg nem kapta kézhez a csomagot, szóljon be a postahivatalába, biztosan ott lesz, és kérésére kiszállítják! A posta nyomkövető rendszere mindig pontosan tudja hogy az Ön
csomagja merre jár.Szállítás futárral az egész ország területén 1-3 napon belül! Ma feladjuk, valószínű hogy holnap
megkapja. Célszerű a csomag feladását olyan címre és napra kérni, amikor tudja hogy valaki a
futárral személyesen is találkozik! Az utánvétes megrendelés értéke a csomag átvételekor kerül
kifizetésre a futárszolgálat alkalmazottjának. Előre fizetés esetén, csak át kell venni a csomagot! A
futár elő fordulhat hogy SMS-ben, vagy telefonon értesíti a csomag várható érkezéséről!
Amennyiben nem valósul meg a csomag átvétele, a futár a következő nap telefonon próbál időpontot
egyeztetni Önnel, és ismét megkísérli a csomag kézbesítését. Ha ekkor sem sikerül a kézbesítés, a
csomagot vissza szállítja a feladónak.
- - Fizetési módok Fizetés: Webáruházunkban jelenleg után vételes fizetés, és fizetés előre utalással a megadott bankszámla,
lehetséges. Választható Magyarországon belüli fizetési módok Forintos bankszámlára:
- Fizetés előre utalással forintos bankszámlára. ( olcsóbb!) Előre utalás - szállítás Postával
vagy futárszolgálattal. A bankszámla szám, a fizetési folyamat végzésénél, a kiválasztott
szállítási, fizetési mód ( ,,megjegyzés " ) szövegében is, automatikusan meg fog jelenni! - Az
előreutalással fizetet csomagokat, csak a pénz beérkezése után tudjuk elküldeni. A számla
minden esetben a csomagban mellékelve.
- Utánvétes fizetés. Fizetés a csomag átvételekor a futárszolgálatnak, postásnak, vagy a
posta hivatal dolgozójának történik. A számla minden esetben a csomagban mellékelve.
- - Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje
meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át
nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre
történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!
- - A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
Kellékszavatosság A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt
érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.
Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2
éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek
a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági
jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja. Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a
Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti
szavatossági igényeit.A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást
vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a
vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a
kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az
ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is
kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott
kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban
Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba
felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.
A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. A
teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén
vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba
jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a
szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó
részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó
kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű
használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher
megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés
időpontjában fennállt. Termékszavatosság Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a
Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – a kellékszavatosság pontban
meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a
Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor minősül
hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy
pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két
(2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Felhasználó a
termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben
gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell
bizonyítania. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól,
ha bizonyítani tudja, hogy: a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta
forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában
nem volt felismerhető, vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából
ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással
párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén
azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a
Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.
Jótállás: Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós
fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz
előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói
szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
Az általunk forgalmazott tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó érvényes szabályok: A
kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a bruttó 10 000Ft
értéket meghaladó termékekre a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a
Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak
megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. A bruttó 10 000Ft alatti tartós fogyasztási cikkekre a
forgalmazó saját döntése alapján vállal jótállást, amelynek időtartama 3-6 hónap, a termék jellegétől
függően, amelyet a jótállási jegyen feltüntet. A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az
esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági
és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a
Felhasználó a jótállásból fakadó jogok a Kellékszavatosság és a Termékszavatosság pontban
meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Minőség megőrzési idő:
A hajápolási termékeken az EU szabványnak megfelelő jelölésekkel találja a termék minőség
megőrzési idejére vonatozó adatokat. Felbontott tégelyt ábrázoló képben pl. 12-es szám jelentése:
minőségét megőrzi felbontás után 12 hónapig. A szám hónapot jelöl!
Szavatossági, jótállási igények érvényesítése
A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:
Sikeres Fodrászkellék Csak telefonos egyeztetés után ezen a címen: Cserszegtomaj panoráma utca 25 06703697310
Amennyiben a termék a vásárlás napjától számított 3 munkanapon belül meghibásodott, a vásárló
kérheti a termék cseréjét.
Jótállási probléma esetén a jótállási levélen megadott helyre kell a készüléket eljuttatni. Ennek
költsége a vásárlót terheli. A 15kg-nál nehezebb termékek javítását az eladó saját költségén oldja
meg. Bizonyos termékcsaládok országos szervízhálózattal rendelkeznek, ezért kérjük minden esetben
figyelmesen olvassa el a garancia levélen leírtakat, és annak megfelelően járjon el.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 151/2003. (IX.22.) sz.
Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.
Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módjaA vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta
-
tónál (Üzemeltető) címén. Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel,
amelyben rögzíti:
- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
- a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben
rögzíti. A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.
- Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Üzemeltető,
ügyfélszolgálat címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Üzemeltető, ügyfélszolgálat email
címe ).Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.
- - Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás
Elállási/Felmondási jog Ön 14 napon belül bármikor jogosult indokolás nélkül elállni a vásárlói szerződéstől. A fogyasztó az
elállást a szerződés megkötése és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja. Az elállási
határidő a termék átvételekor kezdődik, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötéskor. Az
elállási/felmondási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap. Ha Ön
elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát jelentse be
ügyfélszolgálatunknak. Írásban történő elállás esetén elegendő a nyilatkozatot elküldeni 14 napon
belül. A szándékot tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát jutassa el (például, postán, telefaxon vagy
elektronikus úton küldött levél útján) az ügyfélszolgálatunkban megadott valamelyik elérhetőségre!
Elállási nyilatkozat minta lejebb mellékelve! A fogyasztónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb
az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia. Ha a fogyasztó nem a legkevésbé
költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó
többlet költséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni. Ön határidőben gyakorolja
elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt jelzi, vagy elküldi
elállási/felmondási szándékát. A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm.
rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal
összhangban gyakorolta. A vásárló nem köteles a mintadokumentumot felhasználni. Más formát is választhat. A lényeg, hogy a
beküldött nyilatkozatból kiderüljenek a vásárló (a webáruház kötelezettségeinek teljesítéséhez
szükséges) adatai, a vásárlás időpontja és a termék beazonosítható legyen.
Írásban történő elállás esetén elegendő a nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Itt találja az elállási
nyilatkozat mintáját! Másolja ki és értelemszerűen kitöltve jutassa el ügyfélszolgálatunkra! A
nyilatkozat az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület honlapjáról is letölthető a következő oldalon.
http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/ujjogi/mintalev.html
Elállási nyilatkozat minta: A kékkel jelölt vagy aláhúzott helyekre a saját adatait írja be!
CÍM / NÉV : Tisztelt Hölgyem / Uram! Alulírott, fogyasztó neve (fogyasztó címe) ezúton kívánom bejelenteni elállási szándékomat.
Dátum napján interneten rendeltem egy termék megnevezése (rendelés/visszaigazolás száma:…). A
vételár összeg megadása forint volt, amelyet a rendelés során bankkártyával / a termék átvételekor*
ki is fizettem.A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 4.§ (1)-(2) bekezdései
szerint a fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
A fogyasztó elállási jogát termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék
kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a jogszabály szerinti írásbeli
megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a
termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig,
A terméket dátum megadása szállították ki, azt a mai napon a szerződésben / ÁSZF-ben / rendelés
visszaigazolásában* megadott címre visszaküldtem, erről a feladóvevény másolatát csatoltan
megküldöm. Kérem, hogy a vételárat haladéktalanul utalják át a bankszámlámra (bankszámla megadása) vagy
küldjék meg a címemreAz elállás/felmondás joghatásai Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatánakkézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi
ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek
amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő
fuvarozási módot választott.) INGYENES KISZÁLLÍTÁS ESETÉN, NEM TÉRÍTJÜK meg a kiszállítás
költségeit, mivel ebben az esetben a szállításért nem fizetett! A termékek visszaküldésének költsége
minden esetben a vásárlót terheli!
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot
alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e
visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A
visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta,
hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk, mert a csomag értékét, csak a
hiánytalan átvétel után van módunkban visszautalni! Az utánvéttel feladott csomagokat nem
vesszük át, így számoljon azzal hogy azok visszaküldésre kerülnek, és ennek költsége is a feladót fogja
terhelni! Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási
nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő
betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék
visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben
bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének
megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Az eladó
követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges
használatot meghaladó használatából eredő értékcsökkenését, illetve ésszerű költségeinek
megtérítését. Nem gyakorolhatja az elállási jogot hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver
példányának, higiéniai termékek, étrend kiegészítők, vitaminok, szexuális segédeszközök, kellékek,
kozmetikumok vásárlása esetében, ha a csomagolást felbontotta!
Kézhezvételi időpont a személyes átvétel esetében a rendelés személyes átvételének időpontja,
házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek a számlával, ill. a futártól kapott
nyugtával bizonyíthatóak. Nem illeti meg a fogyasztót az elállási / felmondási jog:
Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiai mozgások,
ingadozásoktól függ, - Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi
kérésének megfelelően került előállításra. - Romlandó vagy minőségét rövid ideit megőrző termékek.
- Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta. - Olyan zárt csomagolású
termékek esetén amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a védőcsomagolás felbontását
követően nem küldhető vissza - Adatkezelési nyilatkozat
Az Adatvédelm és Cookie-k használatáról a még részletesebb tájékoztatót a webáruház Adatvédelm és Cookiek
használata menüpontban találja. A webáruház adatait az ,,Üzemeltető” kezeli. Az adatok megadása önkéntes alapon az érintett
hozzájárulásával történik. Az adatok megadása és kezelése a megrendelés teljesítéséhez szükséges
annak érdekében, hogy a megrendelések egymástól elkülönítve, azok tartalma beazonosíthatóak
legyenek. Az adatkezelő a megadott adatokat 2001. évi CVIII törvény figyelembe vételével kezeli,
illetve tárolja. Mindent megtesz azok biztonsága és sérthetetlensége érdekében és azok kezelésekor
a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII.
törvényben előírtaknak alapján jár el. A megadott szállítási adatokat a megrendelt termék
kiszállítását végző partnerünk a megismerheti, mert a csomag kézbesítéséhez ez szükséges.
A személyes adatokra vonatkozóan az 1992. évi LXIII., személyes adatok védelméről és a közérdekű
adatok nyilvánosságáról szóló törvény előírásait betartva járunk el, az adatokat harmadik félnek nem
adjuk át. A Felhasználó elfogadja továbbá, hogy az Üzemeltető a szolgáltatással kapcsolatos
információkat, híreket e-mail üzenetben közölje a Felhasználóval. A személyes adatokat felhasználási
céljuk megszűnése esetén, vagy a Felhasználó kérelmére az Üzemeltető törli az adatbázisból.
A megrendelés elküldéséhez, rögzítéséhez szükséges - megadandó adatok: név - e-mail cím –
telefonszám – irányítószám – település - utca, házszám - emelet, ajtó. Eltérő szállítási és számlázási
cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is.
Regisztrációkor megadandó adatok: név - e-mail cím – használni kívánt jelszó - telefonszám –
irányítószám – település - utca, házszám - emelet, ajtó. A regisztráció során megadott adatokat azok
törlésének kéréséig tároljuk. Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön
megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is.
Regisztrált fiókhoz tartozó megrendelésekhez az alábbi adatok kerülnek rögzítésre - tárolásra: eddigi
vásárlások (azonosító, megrendelés dátuma, végösszeg, rendelés állapota, megrendelt termékek
listája) - kedvenc termékek (amennyiben a regisztrációt követően belépett és elhelyezett kedvencek
közé termékeket) - regisztrációhoz tartozó belépési adatok (jelszó titkosított formában), számlázási
és szállítási adatok módosításának lehetősége, korábban megadott adatok
Hírlevél feliratkozáshoz megadandó adatok: név - e-mail cím Hírlevélre feliratkozhat a megrendelés elküldése alkalmával, vagy a webáruház oldalain. A feliratkozás kizárólag valós e-mail címmel lehetséges. A feliratkozás elküldése után a megadott e-mail
címre a rendszer egy megerősítő hivatkozást (webcímet) küld, amelyre történő kattintással
igazolható, illetve erősíthető meg a feliratkozás. A megerősítő webcímre kattintással hozzájárulását
adja a hírlevelek küldéséhez. A megadott adatokat az ,,Üzmeltető” bizalmasan kezeli nem adja ki
harmadik fél számára. A hírlevélről történő leiratkozási lehetőség minden általunk küldött levél alján
biztosított a leiratkozás gombra történő kattintással vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő
kéréssel. A levélben történő leiratkozás gombra kattintást követően azonnal törlésre kerül a
megadott e-mail cím és a hozzá tartozó adatok mindegyike a levelezési listáról. Ügyfélszolgálati
elérhetőségeinken történő adat törlési igény esetén 1 munkanapon belül. A ,,Üzmeltető”.által küldött
hírlevelek tartalma tájékoztató jellegű aktuális akciókra, információkra hívja fel a figyelmet
tartalmukkal. A megadott adatokat harmadik fél részére a ,,Üzmeltető”nem adja ki, harmadik fél
ajánlatait nem kézbesíti a megadott e-mail címre.
Statisztikai adatokA webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülhetnek rögzítése statisztikai célokból.
(IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a ,,Üzmeltető”kizárólag jogilag hitelesen indokolt,
és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. Az ,,Üzmeltető”által használt statisztikai eszköz
a Google Analytics. A Google Analytics adatkezelési irányelvei megismerhetőek a
http://www.google.com/analytics weboldalon.
Cookie-k (sütik)A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné
engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban (Beállítások menüpont).
Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem
használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a webáruházat kiszolgáló szerver küld a felhasználó
böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül
tárolásra. A cookie-ban tárolt adatok: kosár tartalma, munkamenet azonosító, elmúlt-e már 18 éves
kérdésre történő válasz. A cookie-ban tárolt munkamenet azonosító az oldal bezárásáig, a további
adatok a felhasználó által a saját böngészőjében történő törlésig került tárolásra.
Megrendelés adatai
A megrendelés folyamán rögzített adatokat a ,,Üzmeltető”a megrendelés teljesítéséhez használja fel.
Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla
adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos
számviteli törvényben meghatározott időszakra (5 év). Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti
írásban ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén. Az adatok törlése az igény beérkezését
követően 10 munkanapon belül megtörténik. Az adatbeviteli hibák javítása a megrendelés elküldését
megelőzően lehetséges. A megrendelés elküldését követően ügyfélszolgálati elérhetőségeinken
kérhető az adatbeviteli hibák javítása.
- - Jogorvoslattal élhet
Jogérvényesítési lehetőségek:
Reklamáció:
A vásárolt termékekkel kapcsolatos mennyiségi és/vagy minőségi kifogás esetén a futár a kifogásolt
terméket visszaszállítja, feltéve, ha a reklamáció már az átadásnál megtörtént. Jogos reklamáció
esetén cégünk felveszi Veled a kapcsolatot egy új szállítási időpont egyeztetése végett. Az új szállítás
költsége ebben az esetben természetesen cégünket terheli. Ha bármiféle kérdésed, észrevételed
vagy problémád lenne cégünk működésével, a forgalmazott termékekkel kapcsolatban, kérjük, oszd
meg velünk. Fordulj hozzánk bizalommal a honlapon az „Ügyfélszolgálat” menüpontban jelzett
elérhetőségek bármelyikén Panaszügyintézés helye, ideje, módja:
Ügyfél szolgálat: Cserszegtomaj panoráma utca 25. 06703697310Az ,,Üzmeltető a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a
panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a
panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel. Az ,,Üzmeltető a jegyzőkönyv egy példányát
személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy
ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint
köteles eljárni. Az ,,Üzmeltető a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás
felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal
egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben az ,,Üzmeltető az
írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz
segítségével rögzített panaszt az ,,Üzmeltető egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben
egyszerűsíti a panasz visszakeresését. A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül
érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz
elutasítása esetén az ,,Üzmeltető az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.
Egyéb jogérvényesítési lehetőségek:
Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a
Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak
nyitva a Felhasználó számára:
A vásárló panaszaival, észrevételeivel a következő helyekre fordulhat:
- Zalaapáti Polgármesteri Hivatal jegyzője
- Békéltető Testület : Kereskedelmi és Iparkamara Keszthelyi kirendeltsége
- Nemzeti Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
- posta cím: 1530 Budapest, Pf.: 5. cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c - Telefon:
+36 (1) 391-1400 - Fax: +36 (1) 391-1410 - URL: http://naih.hu